Regulamin Utworzenia Konta u Operatora Płatności Online
TREŚĆ DOKUMENTU
1. W ramach korzystania z Usług, Hodowla zobowiązana jest do posiadania konta płatniczego prowadzonego przez operatora płatności online współpracującego z Doginoga. Konto to zostanie założone i przypisane do Hodowli w ramach struktury techniczno-organizacyjnej powiązanej z kontem Doginoga (w stosunku „merchant” – „submerchant”).
2. Operatorem płatności online współpracującym z Doginoga jest: Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN, prowadzący portal „Tpay” (dalej jako: „Operator Płatności”).
3. Doginoga zastrzega sobie prawo do wskazania innego operatora płatności online, który świadczy usługi na rzecz Doginoga, a z którego usług Hodowla będzie zobowiązana skorzystać, po uprzednim poinformowaniu jej o stosownej zmianie i udostępnienia odpowiednich dokumentów oraz informacji.
4. Zakres współpracy z Operatorem Płatności oraz sposób działania konta płatniczego Hodowli określony jest przez regulaminy świadczenia usług płatniczych przygotowany przez Operatora Płatności, jaki i wszelkie inne dokumenty, które Hodowla zobowiązana jest zaakceptować przed aktywacją konta płatniczego prowadzonego przez Operatora Płatności. Utworzenie konta płatniczego prowadzonego przez Operatora Płatności jest warunkiem aktywacji Konta Hodowli oraz utrzymania jego pełnej funkcjonalności. Hodowla zobowiązana jest do utrzymania pełnej funkcjonalności ww. konta płatniczego pod rygorem zawieszenia Konta Hodowli przez Doginoga.
5. Hodowla zobowiązana jest do ścisłej współpracy z Doginoga w zakresie niezbędnym do utworzenia, przypisania i aktywacji konta płatniczego u Operatora Płatności. W szczególności Użytkownik zobligowany jest do:
a) podania wszelkich danych wymaganych przez Operatora Płatności, w szczególności danych identyfikacyjnych i kontaktowych Hodowli,
b) dostarczenia dokumentów niezbędnych do weryfikacji tożsamości lub statusu prawnego Hodowli (w tym dokumentów rejestrowych, dokumentów tożsamości przedstawicieli, pełnomocnictw itp.),
c) niezwłocznego wykonywania poleceń i instrukcji przekazanych przez Doginoga lub bezpośrednio przez Operatora Płatności,
d) aktualizowania przekazanych informacji na każde żądanie Doginoga lub Operatora Płatności.
6. Brak współpracy Hodowli, w zakresie, o którym mowa w ust. 5 powyżej, może skutkować w szczególności niemożnością utworzenia lub przypisania i aktywowania konta płatniczego u Operatora Płatności, a tym samym brakiem aktywacji Konta Hodowli oraz konsekwencjami wynikającymi m.in. z treści Regulaminu Platformy Doginoga, Regulaminu Rejestracji Konta Hodowli oraz pozostałych Postanowień Szczególnych.
7. Hodowla, w celu pełnego korzystania z Konta Hodowli, zobowiązana jest do posiadania aktywnego konta płatniczego u Operatora Płatności.
8. W przypadku ograniczenia aktywności konta płatniczego u Operatora Płatności, poprzez jego dezaktywację, zawieszenie lub jakiekolwiek inne ograniczenie jego funkcjonalności skutkować będzie zawieszeniem Konta Hodowli, do czasu przywrócenia aktywności konta płatniczego u Operatora Płatności.
9. Doginoga nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki wynikające z ograniczenia aktywności konta płatniczego u Operatora Płatności. Jednakże, w przypadku uznania przez Doginoga, iż powodem takiego ograniczenia były przyczyny, które nie wyniknęły z działania lub zaniechania Hodowli, Doginoga może przedłużyć czas zawieszenia Konta Hodowli, w celu wyjaśnienia sprawy, bez wszczynania procedury jego usunięcia przewidzianej w Regulaminie Korzystania z Konta Hodowli.
10. Hodowla zobowiązuje się niezwłocznie informować Doginoga o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na możliwość korzystania z konta płatniczego Operatora Płatności.
11. Doginoga zastrzega sobie prawo do monitorowania współpracy Hodowli z Operatorem Płatności oraz weryfikacji, czy konto płatnicze jest aktywne i prawidłowo zintegrowane z kontem Doginoga.
12. Doginoga nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania lub zaniechania Operatora Płatności, ani za decyzje dotyczące weryfikacji, zawieszenia konta płatniczego lub ograniczenia jego funkcjonalności. Wszelkie roszczenia z tego tytułu Hodowla zobowiązana jest kierować bezpośrednio do Operatora Płatności, zgodnie ze stosownymi procedurami przewidzianymi w regulaminach lub innych dokumentach udostępnionych Hodowli przez Operatora Płatności w ramach procesu rejestracji konta płatniczego Hodowli.
13. W przypadku zmiany lub nawiązania współpracy z dodatkowym Operatorem Płatności, Hodowla zobowiązana jest podjąć współpracę z Doginoga oraz nowym Operatorem Płatności w zakresie wskazanym w niniejszym Regulaminie utworzenia konta u operatora płatności online oraz zaakceptować warunki świadczenia usług nowego Operatora Płatności.