Centrum pomocy
Niektóre publikacje są dostępne tylko dla członków społeczności Doginoga
Porady i wskazówki
Informacje dla nabywców

Jak skontaktować się z hodowcą w Doginoga?
Skontaktowanie się z hodowcą w Doginoga to kluczowy krok, aby uzyskać więcej informacji o szczenięciu, omówić szczegóły ewentualnej transakcji i porozmawiać o współpracy. Doginoga umożliwia bezpieczny i wygodny kontakt z hodowcą dzięki wbudowanemu systemowi komunikacji. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak to zrobić krok po kroku.

Transakcja: jak otrzymać pomoc Doginoga
Podczas transakcji w Doginoga możesz liczyć na wsparcie naszego zespołu w każdej sytuacji, która wymaga dodatkowej pomocy lub wyjaśnień. Stworzyliśmy Doginoga, aby proces zakupu psa był bezpieczny i transparentny, jednak w razie potrzeby jesteśmy do Twojej dyspozycji. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak skorzystać z pomocy oraz przykłady sytuacji, w których warto poprosić o wsparcie.

Postępowanie w razie braku kontaktu z hodowcą
Kiedy decydujemy się na rasowego psa od hodowcy należącego do Doginoga, oczekujemy nie tylko szczenięcia w doskonałej kondycji ale również profesjonalnego wsparcia na kolejne lata. Co jednak zrobić, gdy hodowca nagle przestanie odpowiadać na telefony i maile? Poniżej przedstawiamy kilka rozwiązań na taką ewentualność.
Warto przeczytać
Najczęściej poszukiwane

Dlaczego moje konto zostało zablokowane?
Doginoga dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom, dlatego czasami może zaistnieć potrzeba tymczasowego zablokowania konta. Taka blokada zwykle jest związana z naruszeniem regulaminu lub podejrzeniem działań niezgodnych z zasadami platformy. Poniżej znajdziesz możliwe przyczyny blokady konta oraz wskazówki, jak wyjaśnić sytuację i odzyskać dostęp.